ZŘIZOVATEL

Nejvíce si cením na svém pedagogickém sboru, s jakou péči se věnují našim žákům. Jsou nenápadnými průvodci v jejich světě a touze po poznání. Můj tým plně kvalifikovaných odborníků byl pečlivě vybrán z těch nejlepších pedagogů. Ať už se jedná o vedení školy, třídní učitelé, asistentky nebo rodilé mluvčí. Všem je nám blízká Montessori pedagogika a ztotožňujeme se s krédem Marie Montessori – Pomoz mi, abych to dokázal sám.o láskou, rozdává lásku.

ŘEDITELKA MATEŘSKÉ ŠKOLY

  • Mgr. Tereza Krčíková

Jsem hrdá na to, že jsem se stala součástí profesionálního a přátelského pedagogického týmu, jehož hlavním cílem jsou šťastné děti. K nám se žáci těší do školy každý den. U nás podporujeme individualitu dětí. Mým hlavním krédem je, aby z dětí byli kreativní a tvořivé osobnosti, které se nebojí projevit.

  • Julie Koželuhová

Vede děti ve třídě Benja. Pochází z Uherského Hradiště a je hrdá na folklór a tradice. Učitelkou v mateřské škole chtěla být již od raného mládí a při absolvování brigád či zaměstnání se v tomto vždy utvrdila. Obor předškolní pedagogika vystudovala na Střední pedagogické škole v Kroměříži a studium zakončila maturitní zkouškou. Ke svému vzdělání později doplnila Kurz plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku a také Kurz Montessori pedagogiky v Brně. Ve svém volném čase se věnuje plavání s dětmi, organizování dětských táborů a akci. Ráda zpívá, tančí, cvičí jógu a běhá, nejraději se však o své dovednosti podělí s dětmi.

Její moto:  „Dělej dobro pro lidi a ono se ti vrátí. I když občas neočekávanými cestami.“ 

  • Adéla Čandasová

Vystudovala jsem předškolní a mimoškolní pedagogiku v Krnově.
Mám moc ráda přírodu, nacházím v ní svou podstatu a harmonii. Hraji na zobcovou flétnu od 6 let, zpívám a teď se učím na kytaru. Cvičím jógu, falun gong, ráda chodím s dalekohledem do přírody a ráda i cvičím v přírodě. Doufám, že mé zkušenosti zúročím při práci s dětmi. Absolvovala jsem Montessori kurz pro školky a pracovala jsem v Montessori škole v Opavě. Do pár vět sepsat svou bytost a svůj život je náročné, asi by to vydalo na knihu🙂Ale to nejdůležitější je, že se ráda věnuji dětem a práci s nimi.

Její motto: ,,Děti jsou nepopsaný list, potřebují mít krásný a veselý obraz, aby byly v životě šťastné, nemalujme jim tam žádné hrůzy“

  • Nikola Tomášková

Je velice nadšená, že může přispívat k výchově a rozvoji naší mladé generace právě Montessori metodou. Miluje hudbu, sport, ráda cestuje a poznává odlišnou kulturu. Více než tři roky působila jako Au Pair v zahraničí, pečovala o děti ve Spojených státech, Anglii a Austrálii. Díky zkušenostem ze světa a neustálé práci s dětmi je velice ráda, že se i nadále může plně věnovat dětem jako učitelka v mateřské škole. Také působí jako lektor anglického jazyka v jazykovém centru pro děti a mládež.

Její moto:  Dětem je třeba učinit život tak zábavný a příjemný, jak jen to jde. – John Locke

  • Adéla Dudková
Je učitelkou dětí ve třídě Benja. Má vystudovanou Střední pedagogickou školu sv. Anežky České v Odrách, obor předškolní a mimoškolní pedagogika. Již od dětství se věnovala hře na zobcovou flétnu, na kterou, s malými přestávkami, hraje dodnes a není ji cizí ani klavír. Ráda tančí, zpívá a fotografuje.
Má dvě malé děti, které také navštěvují montessori třídu.
Díky její dobrodružné povaze ráda se svou rodinou kempuje na různých místech ČR a  často jezdí na výlety.
Je milovnice přírody a k ůcte k naši Zemi se snaží vést i své děti.
Před nástupem na MD pracovala 4 roky v běžné mateřské škole, kde ji úplně nevyhovoval systém vzdělávání a momentálně zkouší jít jiným směrem.

Její moto: Nikdy nepomáhejte dítěti s úkolem, při kterém cítí, že může uspět.

  • Erica Martinez

Působí na třídě Monte a je rodilou mluvčí, pochází z Dallasu, USA. V Ostravě bydlí se svou dcerou již 9 let a stále se učí česky. Ve volném čase ráda tancuje latinsko-americké tance a swing. Je instruktorkou Zumby pro dospělé a děti. Ráda chodí na procházky po horách, plave, chodí do kina a věnuje se své dceři.

  • Collin Rymer
I’m very excited to be a part of the fine group of teachers, staff, and students at both the upper levels of the Vyšší Odborná School as well as the primary and preschool levels of the Montessori school downstairs. Engaging with children educationally and emotionally in the classroom has become a passion for me over the years, a passion which I am happy to bring to the students here. My goal is to teach my native language, English, to students through humor, music, history, art, and literature—and through other mediums which make learning a language more natural and enjoyable.
I was born in the mountain town of Bend, Oregon, in the United States. I grew up skiing, snowboarding, hiking, camping, climbing mountains, cycling, mountain biking, running, and playing music. I’m still very passionate about all of these activities and try to still do most of them while living in Ostrava. I moved here in 2012, and have been teaching at the elementary and adult levels since then; before that, I graduated with a Bachelor of Arts degree in English Literature from the University of Oregon. During a brief stint in Prague, I completed an intensive TEFL program with Oxford TEFL.
I enjoy living in Ostrava with my lovely newly-wedded wife, Tereza, and my wild, yet thoroughly cute and enjoyable cat, Luna.
  • Blanka Pokorná

Působí v mateřské škole Montessori Ostrava jako školní asistentka. Do montessori pedagogiky se zamilovala již před šesti lety, když se jí narodil syn. Nejvíce ji zaujala přirozenost a respekt, s jakým tato metoda přistupuje k dětem. Velice ji těší spolupráce s učitelkami v naší mateřské škole, kde může uplatnit své znalosti, zkušenosti a přirozený talent jednání a pomáhání druhým.

Její moto: Naše myšlenky utvářejí náš život. Pokud dokážeme v dítěti udržet jeho přirozený pozitivní přístup a myšlení, bude z něj šťastný dospělý.

Desatero, kterým se řídí náš tým

Je-li dítě káráno, naučí se odsuzovat.

Žije-li dítě v nepřátelství, naučí se útočit.

Žije-li dítě v posměchu, naučí se vyhýbavosti.

Ale žije-li dítě v povzbuzení, naučí se smělosti.

Žije-li dítě v toleranci, naučí se trpělivosti.

Zná-li dítě úspěch, naučí se věřit si a oceňovat druhé.

Žije-li dítě v poctivosti, naučí se spravedlnosti.

Žije-li dítě v bezpečí, naučí se věřit a důvěřovat.

Je-li dítě přijímáno a obklopeno přátelstvím, naučí se hledat ve světě lásku.

Je-li dítě obklopeno láskou, rozdává lásku.