Ing. Radan Jünger

zástupce zřizovatele
T: +420 739 527 100
E: radan.junger@montessoriostrava.cz

Mgr. Tereza Krčíková

ředitelka ZŠ a MŠ Montessori
T: +420 605 266 535
E: tereza.krcikova@montessoriostrava.cz

Jitka Palarčíková

sekretariát
T: +420 739 527 100
E: jitka.palarcikova@montessoriostrava.czinfo@montessoriostrava.cz

Michal Hradečný, DiS.

HR specialista, personalistika
T: +420 730 182 953
E: michal.hradecny@montessoriostrava.cz

Erica Martinez

Učitelka ve třídě Monte
E: erica.martinez@montessori-ms.cz

Nikola Tomášková

Učitelka ve třídě Monte

Julie Koželuhová

Učitelka ve třídě Benja
E: julie.kozeluhova@montessori-ms.cz

Adéla Dudková

Učitelka ve třídě Benja
E: adela.dudkova@montessori-ms.cz

Fakturační údaje školy

Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Matrosovova 833/14
709 00 Ostrava-Hulváky Ostrava
IČO: 01820494, DIČ: CZ01820494

Číslo účtu: 2400573114/2010

Kde nás najdete

ZŘIZOVATEL

Nejvíce si cením na svém pedagogickém sboru, s jakou péči se věnují našim žákům. Jsou nenápadnými průvodci v jejich světě a touze po poznání. Můj tým plně kvalifikovaných odborníků byl pečlivě vybrán z těch nejlepších pedagogů. Ať už se jedná o vedení školy, třídní učitelé, asistentky nebo rodilé mluvčí. Všem je nám blízká Montessori pedagogika a ztotožňujeme se s krédem Marie Montessori – Pomoz mi, abych to dokázal sám.o láskou, rozdává lásku.

ŘEDITELKA MATEŘSKÉ ŠKOLY

  • Mgr. Tereza Krčíková

Jsem hrdá na to, že jsem se stala součástí profesionálního a přátelského pedagogického týmu, jehož hlavním cílem jsou šťastné děti. K nám se žáci těší do školy každý den. U nás podporujeme individualitu dětí. Mým hlavním krédem je, aby z dětí byli kreativní a tvořivé osobnosti, které se nebojí projevit.

  • Julie Koželuhová

Vede děti ve třídě Benja. Pochází z Uherského Hradiště a je hrdá na folklór a tradice. Učitelkou v mateřské škole chtěla být již od raného mládí a při absolvování brigád či zaměstnání se v tomto vždy utvrdila. Obor předškolní pedagogika vystudovala na Střední pedagogické škole v Kroměříži a studium zakončila maturitní zkouškou. Ke svému vzdělání později doplnila Kurz plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku a také Kurz Montessori pedagogiky v Brně. Ve svém volném čase se věnuje plavání s dětmi, organizování dětských táborů a akci. Ráda zpívá, tančí, cvičí jógu a běhá, nejraději se však o své dovednosti podělí s dětmi.

Její moto:  „Dělej dobro pro lidi a ono se ti vrátí. I když občas neočekávanými cestami.“ 

  • Adéla Čandasová

Vystudovala jsem předškolní a mimoškolní pedagogiku v Krnově.
Mám moc ráda přírodu, nacházím v ní svou podstatu a harmonii. Hraji na zobcovou flétnu od 6 let, zpívám a teď se učím na kytaru. Cvičím jógu, falun gong, ráda chodím s dalekohledem do přírody a ráda i cvičím v přírodě. Doufám, že mé zkušenosti zúročím při práci s dětmi. Absolvovala jsem Montessori kurz pro školky a pracovala jsem v Montessori škole v Opavě. Do pár vět sepsat svou bytost a svůj život je náročné, asi by to vydalo na knihu🙂Ale to nejdůležitější je, že se ráda věnuji dětem a práci s nimi.

Její motto: ,,Děti jsou nepopsaný list, potřebují mít krásný a veselý obraz, aby byly v životě šťastné, nemalujme jim tam žádné hrůzy“

  • Nikola Tomášková

Je velice nadšená, že může přispívat k výchově a rozvoji naší mladé generace právě Montessori metodou. Miluje hudbu, sport, ráda cestuje a poznává odlišnou kulturu. Více než tři roky působila jako Au Pair v zahraničí, pečovala o děti ve Spojených státech, Anglii a Austrálii. Díky zkušenostem ze světa a neustálé práci s dětmi je velice ráda, že se i nadále může plně věnovat dětem jako učitelka v mateřské škole. Také působí jako lektor anglického jazyka v jazykovém centru pro děti a mládež.

Její moto:  Dětem je třeba učinit život tak zábavný a příjemný, jak jen to jde. – John Locke

  • Adéla Dudková
Je učitelkou dětí ve třídě Benja. Má vystudovanou Střední pedagogickou školu sv. Anežky České v Odrách, obor předškolní a mimoškolní pedagogika. Již od dětství se věnovala hře na zobcovou flétnu, na kterou, s malými přestávkami, hraje dodnes a není ji cizí ani klavír. Ráda tančí, zpívá a fotografuje.
Má dvě malé děti, které také navštěvují montessori třídu.
Díky její dobrodružné povaze ráda se svou rodinou kempuje na různých místech ČR a  často jezdí na výlety.
Je milovnice přírody a k ůcte k naši Zemi se snaží vést i své děti.
Před nástupem na MD pracovala 4 roky v běžné mateřské škole, kde ji úplně nevyhovoval systém vzdělávání a momentálně zkouší jít jiným směrem.

Její moto: Nikdy nepomáhejte dítěti s úkolem, při kterém cítí, že může uspět.

  • Erica Martinez

Působí na třídě Monte a je rodilou mluvčí, pochází z Dallasu, USA. V Ostravě bydlí se svou dcerou již 9 let a stále se učí česky. Ve volném čase ráda tancuje latinsko-americké tance a swing. Je instruktorkou Zumby pro dospělé a děti. Ráda chodí na procházky po horách, plave, chodí do kina a věnuje se své dceři.

  • Liesbeth Carlebur

Pochází z Holandska a před šesti lety se se svým manželem a čtyřmi dětmi přestěhovali do české Republiky a zamilovali si ji od prvního dne!
Poslední dva roky pracovala jako učitel angličtiny v lesní školce a jako soukromý učitel. Děti učí anglicky prostřednictvím her, písniček a kreativních činností.

Její moto: Zábava, zatímco se dítě učí, je ta nejdůležitější věc!

  • Blanka Pokorná

Působí v mateřské škole Montessori Ostrava jako školní asistentka. Do montessori pedagogiky se zamilovala již před šesti lety, když se jí narodil syn. Nejvíce ji zaujala přirozenost a respekt, s jakým tato metoda přistupuje k dětem. Velice ji těší spolupráce s učitelkami v naší mateřské škole, kde může uplatnit své znalosti, zkušenosti a přirozený talent jednání a pomáhání druhým.

Její moto: Naše myšlenky utvářejí náš život. Pokud dokážeme v dítěti udržet jeho přirozený pozitivní přístup a myšlení, bude z něj šťastný dospělý.

Desatero, kterým se řídí náš tým

Je-li dítě káráno, naučí se odsuzovat.

Žije-li dítě v nepřátelství, naučí se útočit.

Žije-li dítě v posměchu, naučí se vyhýbavosti.

Ale žije-li dítě v povzbuzení, naučí se smělosti.

Žije-li dítě v toleranci, naučí se trpělivosti.

Zná-li dítě úspěch, naučí se věřit si a oceňovat druhé.

Žije-li dítě v poctivosti, naučí se spravedlnosti.

Žije-li dítě v bezpečí, naučí se věřit a důvěřovat.

Je-li dítě přijímáno a obklopeno přátelstvím, naučí se hledat ve světě lásku.

Je-li dítě obklopeno láskou, rozdává lásku.